HARGA EMAS HARI INI 18 MAC 2020

HARGA EMAS HARI INI
18 MAC 2020

Harga emas semasa hari ini di MYIPMJEWEL.COM adalah RM211/gram sahaja. Kami menawarkan harga emas yang sangat berpatutan dengan upah yang murah. Anda pasti mampu miliki barang kemas dari kami.

Kami juga menawarkan bayaran secara ansuran selama 4, 6 atau 8 bulan, anda boleh pilih mengikut kesesuaian bajet anda 😊.

Pm utk maklumat lanjut ya…

http://www.wasap.my/60162173494 (Jitra)
http://www.wasap.my/60164203494 (Mergong)

myipmjewel

emasmurah

trustedseller

emasansuran

upahmurah

EMAS dan WANITA

EMAS MERUPAKAN PERHIASAN BAGI SETIAP WANITA.

Wanita itu berharga.
Emas juga berharga.

Wanita yang memiliki emas, super duper BERHARGA! Hehe… 🥰
Jadi jom jadikan dirimu semua begitu berharga dengan emas dari MYIPMJEWEL.COM

PM jika ada yang berkenan dihati…
http://www.wasap.my/60162173494 (Jitra)
http://www.wasap.my/60164203494 (Mergong)

#myipmjewel
#trustedseller
#upahmurah
#hargaterbaik
#menjualemas

photo_2020-03-16_10-20-07.jpg

“Oooohhh… ini emas sudah putus, harga sudah kurang wooo…”.

Emas lama pun tetap EMAS.
Emas dah putus atau kemek pun masih juga EMAS!
Emas dah terbakar pun tetap orang panggil EMAS!

Tak kira lah apa pun rupanya, ia tetap emas dan nilainya tetap sama. Kalau ada yang kata “Oooohhh… ini emas sudah putus, harga sudah kurang wooo…”. JANGAN PERCAYA, orang tu yang sudah wayar putus… Kih2… 🤭

Nak jual emas dengan harga tertinggi? Jom deal dengan kami. Boleh pm untuk maklumat lanjut.

photo_2020-03-16_10-20-05.jpg

http://www.wasap.my/60162173494 (Jitra)
http://www.wasap.my/60164203494 (Mergong)

#myipmjewel
#trustedseller
#hargatinggi
#membeliemas

PINGAT EMAS SUKAN OLIMPIK DARIPADA EMAS YANG ASLI??

TAHUKAH ANDA?

Pada awal permulaan Sukan Olimpik, hanya kalungan zaitun diberikan kepada pemenang pertama sebagai tanda kemulian.

Pingat emas mula dianugerahkan kepada pemenang pada tiga Sukan Olimpik (tahun 1904, 1908, 1912). Pingat ini merupakan pingat yang 100% diperbuat dari emas yang asli. Namun penggunaan emas mula merosot dengan cepat selepas tercetusnya Perang Dunia Pertama dan Perang Dunia Kedua. Kali terakhir pingat emas asli digunakan sebagai anugerah kepada pemenang pertama dalam Sukan Olimpik ialah pada tahun 1912 di Stockholm, Sweden.

Sejak itu hingga sekarang, pingat emas Sukan Olimpik diperbuat dengan menggunakan hanya 1.34% logam emas sebagai saduran, manakala selebihnya ialah logam perak.

“FUHHH… Seronok ahli sukan dulu-dulu yer… Dapat emas ASLI!”

http://www.wasap.my/60162173494 (Jitra)
http://www.wasap.my/60164203494 (Mergong)

#menjualemas
#membeliemas
#hargaterbaik
#upahmurah
#myipmjewel
#trustedseller

photo_2020-03-16_10-20-04.jpg

Emas putih ambil tak?

Puan Kamilah: “Emas putih ambil tak? Saya tanya banyak kedai tak ambil. Ada yang ambil tapi murah sangat. Saja la nak survey sini dulu.”

Ya kami ambil puan. Emas putih, masih lagi merupakan emas dan biasanya adalah gred 750. Jadi harganya kami ambil sama macam emas kuning gred 750. ☺ Tak dikurangkan sedikit pun harga dari tu.

Boleh pm untuk maklumat lanjut

http://www.wasap.my/60162173494 (Jitra)
http://www.wasap.my/60164203494 (Mergong)

myipmjewel

trustedseller

hargatinggi

membeliemas

emasputihpuntetapemas