KUMPUL EMAS UNTUK DANA BELANJA KAHWIN

Shukri: “Aku nak kahwin la tapi takdak duit… Kumpul duit dahy 5 tahun asyik terguna je, bila nak cukup pun taktau… 😩”

Taufiq: “Sebab tu aku simpan duit dalam bentuk emas. Setakat 3 tahun aku kumpul emas ni, tak pernah lagi aku terguna. In shaa Allah lagi 2 bulan aku kahwin… Jemput mai kenduri aku ya 😆”

Shukri: “Mana aci hang kahwin dulu dari aku!!! 😐 ”

Haa.. Yang belum kahwin tu, jom lah kumpul emas…

http://www.wasap.my/60162173494 (Jitra)
http://www.wasap.my/60164203494 (Mergong)

#menjualemas
#upahmurah
#myipmjewel
#trustedsellerphoto_2020-03-09_08-57-44.jpg

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s